KHSK

somsagt tävlingen!
förklasserna va sådär.
kom fyra med rojaal i LC+5, hans första start i den höjden så är nöjd med det.
i LC med rojaal petade han ett sne-räcke. kom lite nära (jag glömde halvhalten)
Välk petade näst sista hindret i grunden, usch vad sur jag va :(
och debuten med Tallie, ett stopp på sista. helt ok med tanke på att jag är aldeles förlång på han och det va andra gången jag hoppaden han.
Frida fick ett stopp, åsa ett stopp+ett pet, ebba åkte av.

Laget.
Ebba vägrade ut sig i grunden, alla vi andra va felfria.
Ebba vägrade ut sig i omh med, frida fick ett stopp, jag och åsa va felfria med dom två snabbaste tiderna i omh.
vi vann lag klassen och därmed hela zonfinalen med :D
så nu blir det vetlanda för mig, åsa, frida + ngn mer på rojaal?

btw va akoprutt massa bäst i omh, åsa red han asa bra.
och han va sjukt fin idag hos mats!

Rojaal är jag nöjd med, och välk är ju bara fantastisk !

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0