blev inget igår

hann inte blogga igår.. men iaf så red jag ut på ako och inget mer för det blev fest på kvällen, inte planerat men iaf (:
åkte in med elin, linn, maysan och jenny.
sen träffade man ju massor folk där inne med:P

idag red jag först ut med kakan, sen ut med rojaalen i vattnet så vi båda var dygnsura hehe.
sen kom dom och hämtade peacy, skönt men lite tråkigt.. åkte en annan häst för ngra dar sen med, en privathäst men iaf.
fast man kan ju inte säga att det är tomt, för hästar finns det ju:)

sen red jag och joppe ut med korven och ako, matilda va med och tog kort:)
red massor i vattnet då med och lite hehe, då va jag inte lite blöt (igen)
men  torkade ju sen. bilder kommer såfort matilda skickat dom :)

ikv blir det antingen fest igen i stan kanske hemma, elr leka med ngn? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0