dagen.

stallet och först mocka åde sen fixa wanda till träningen, sen träna då ju :)
gick mega bra! hon är så positiv och rolig att rida !
sen red jag rojaal ut en runda.  han är massa hingstig igen.. ako fick rida ut lite lätt idag igen.
vid 3 va jag hemma för pappa och jag åkte till stan och klippte mig!
sen kolla på kings om lite saker.

det jag ska kollde på

  • TYGLAR! (xtra smala)
  • schabrak
  • skydd till välk
  • kavaj

köpte ett par tygla capone för att vara exakt.
sen valde jag ut två sponsorschabrak ett svart och ett vitt. sen en vit huva till för jag har ju till det svarta.
så nästa vecka lämnas dom +2till schabrak in på brodyr :)


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma

Hejsan :D Snygg blogg =D Händer idag då?

2010-04-14 @ 19:01:31
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: warnmark -vinn ett schabrak från Scapa

Sv; Det kommer så fort jag har användt det lite mer (;

2010-04-14 @ 19:11:18
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0