hehi

shit vilken skön dag det har varit hittills.
nu är jag precis klar med skydden hahaha!

ikv kmr bild elr efter träningen iaf.
för ikv kanske det blir grillfest men vet inte för jag är ju förskyyyld :(

nu ska jag iaf laga mat och sen köra på min extremt coola moped till stallet hehe :)


det schabraket var jag as nära på att köpa till rojaal men ne det blev inte så onödigt ju..
men lite häftigt hade det varit. för det står ju royal på det och rojaal uttalas typ så så :)

finns iaf på bla city gross för ca 200-300kr :)

Kommentarer
Postat av: MLI - TÄVLING I BLOGGEN VINN ETT SCHOCKEMÖHLE SCHABRAK! - HÄSTBLOGGEN FÖR DIG SOM GILLAR HÄSTAR

Nu är det dax för ny tävling i bloggen! Var gärna med du också och delta!Du kan vinna ett schockemöhle schabrak!

Tryck på länken för instruktioner!

http://mlidahlgren.blogg.se/2010/april/tavling-vinn-ett-schockemohle-schabrak.html#comment



Ha en fortsatt bra dag!

// MLI - BLOGGEN FÖR DIG SOM GILLAR HÄSTAR

2010-04-06 @ 17:31:15
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0