inte så aktiv

känner mig helt off.
skulle ut ikv igentligen men jag är fortf sjuk åde..
så kännde att jag inte orkar!

red iaf ut lite på wanda idag och sen lite inne, hon va mega fin i slutet slappnade av jätte fint och kortade sig som jag ville!
sen red jag rojaal med jannica på riskas. red på hack idag för han går bättre på det. fast han kändes lite ojämn i galoppen idag i vänster varvet. som han släpade baken efter sig.. ska rida han på vanligt imon, känns han likadan då ska vi kolla upp det. men förövrigt kändes han superfin!
ako fick sig en promenad medans mamma & pappa gjorde maten och mockade.

imon ska jag städa lite i stallet och på onsdag blir det lite storstädning!


rojaalen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0