rubrik!

red ako och kakan idag.
ako fick skritta ut med åsa och santino först sen red vi i padocken gkorde massa övergångar galopp-skritt-galopp.. och galoppombyten :)

kakan fick gå inne och han va inte alls rolig! lyssnade inget på bettet så imon får han ett eggbett!

sen va jag på mötet ju. om ngra veckor kommer det upp en fotograf och fotar mig och alla hästarna.
och jag blev vald som aktivitetsansvrig tsm med janne, elr blev egentligen det förra mötet :p
fotografen ska även med mig på tävling någon gång.
planerade lite tävlingar till med :)

btw så fick åsa och jag en super ide idag som janne&johan gick med på. hihi det kmr bli as skoj om alla hänger med :)


min älskade lilla hingst som snart inte är den enda godkända av sin ras i sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0