shoppat !

fast till mig denna gång :)
blev en jeansjacka, en jack/tröja i killmodell hehe. och lite trosor och grejer.
ska kanske gå ivåg och leta efter en tunika till valborg sen med. hittade en as snygg! men den fanns ju inte i min storlek:(

nog om det. idag blir det stallet. rida ut på ako och helena skulle rida ut på välk, dom andra får vila. men skriver mer sen. juste ska ha träning för alvida & hanna kanske matilda med.
men nu ska jag städa i mitt lilla rum där nere:)

för er som inte vet har jag två rum, ett som jag typ bor i hehe och ett som jag har fullt med hästsaker kläder och skor ;D

ponnyn jag äälskar!


Kommentarer
Postat av: jakobahlquist-fälttävlan

jag har också 2 rum :D Vi är coola, fast jag har ett med data o tv och ett där jag sover ;D

2010-04-25 @ 13:59:34
URL: http://collbaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0