svar på komentarer

Har du några syskon? hur gammla?
ja, jag har en storebror som är 19 (:

Varför började du rida rojaal och välk?
välk fick jag erbjudande att tävla i div II förrförra året och jag ville det. sen har det bara fortsatt typ
Rojaal hade min kompis ngra månader och när hon slutade fick jag frågan, och ja han är ju rena motsatsen mot ako och vad lär man sig mer på än att rida olika typer av hästar?

Hur lång är du ?
179,8 hehe (a)

vilken av akropol, rojaal och välk skulle du välja om du bara fick ha en?
OJ! den va svår, men skulle nog välja ako! för välk är nog den tråkigaste hästen som finns att rida hemma... går inte att rida ut på heller, och rojaal tror jag inte kommer kunna gå så långt. men helst skulle jag blanda alla tre.
- akos teknink, rojaals energi och välks smidighet & vilja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0