träning

rojaal var först ut. och han hoppade jätte fint, jag blir så sur på han. igår låg hindrerna på 1m-1,05 och på tävling hoppar han inte ens runt en 90bana :s jag är lacken på min ponny. men nu ska han vila i en vecka sen får vi se..

sen va det  ako, hoppde i en storhäst grupp så fick länga han ganska mkt men det funkade finfint och han skuttade runt :) dock red jag ganska dåligt kände jag men min ponny är bäst och ställer upp iaf :) tkte övningen va mega bra. fast mats har typ alltid bra övningar.

nu i helgen blir det en LB med ako, sen en LC (skoldm) på måndag, sen LB,LA nästa helg :D då blir det debut :D om allt går bra fram tillsdess villsäga :)

jag vet inte vad jag ska ha för outfit i helgen, ngn som har förslag på färg ? :)

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

sv; Okej det lät bra, har du en sån sadel eller? :D

2010-04-28 @ 12:46:15
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

sv; Okej jo min kompis som äger sadeln säger också att den är underbar ;D hon har tre stycken för hon tycker om dom så mycket!

2010-04-28 @ 21:08:05
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0