här va det dött

från min sida iaf..
och anledningen är att zeb har haft vila och jag har bara ridit Lenito.
sen har det varit mycket sista veckorna i skolan innan jul. men snart slutar vi iaf. jag slutar på fredag och jag är ledig imon så har bara en dag kvar i skolan. och då har jag bara en lektion som jag måste gå på men ska gå på matten med tror jag:)
imorgon ska jag börja skritta igång min lilla polle:)
han har föresten behandlats av fysoterapeut i fredags.
ska hoppträna med lenito imon kväll.
och så måste jag packa & städa massa imon, åker ju hem på lördag :D

Kommentarer
Postat av: Mli

Hejhej :)



Jag tänkte kolla om du vill länka mig med en bild på din blogg om jag gör detsamma för dig ? :)

2010-12-16 @ 20:26:36
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0