ändrade planer typ..

skulle åkt till en kompis på poolparty ikv.
men jag gillar inte folk som ska gå in på krogen och lämna emma utanför när hon inte kmr in. så ska in till kalmar med jossä om 1½ timma :o ska kolla lite på stan och sen blire eclipse! alla säger ju att den är bra?
sen kanskekanskekanske vi åker till en annan kompis och sover där, om jossä vågar åka till han ;)

idag har jag ridit ako, alice, repe och borstat på min fina hest. klippte svans, öron, "arabstubbet" och hovskägget.

titta vad som låg i min brevlåda idag :o
 klad emo!

 

ne nu måste jag göra mig iordning så jag inte missar bussen som jag är BÄST på!


Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv vad roligt! :D

2010-07-17 @ 19:54:56
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/
Postat av: Rosanna Zimdahl

forts. är det bra bana och sådär? :)

2010-07-17 @ 19:55:19
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0