detta visste du inte..

  • .JAG KAN INTE BRODDA!
    jag har oskodda ponnisar och broddade aldrig b-ponny själv.
    men ska lära mig nu (:
  • JAG HAR GLASÖGON
    joppes kommentar: du passar inte i det, elr du passar i dom men det är inte du för du ser smart ut..
    tack! hehe sen kunde han inte ens gå när han hade dom på sig. men jag har dom bara vid datan typ, elr jag ska ha dom vid datan men orkar inte (a'
  • JAG FÅR INTE SPRINGA
    en dutig ryttare med knäskada på båda knäna!
  • JAG OCH MINA FÖRÄLDRAR HAR VÄLDENS BÄSTA RELATION!
    jag berättar allt för dom, och dom vet ALLT om mig. och det är faktiskt sjukt skönt!
  • DET ÄR ÖVER 300 KOSSOR I STALLET
    & kalvisarna är så söta, men inte dom stora

Kommentarer
Postat av: agnes

är det din kossa ? :D

2010-07-25 @ 11:42:46
URL: http://agnessbb.blogg.se/
Postat av: John

hahahah synd att jag visste allt de XD

2010-07-25 @ 15:39:34
Postat av: Anonym

haru inga skor på hästarna? ;o

2010-07-30 @ 19:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0