nu åker jag till stallet

fattar ni att jag(!) har gått upp tidigt! nästan lite stolt över mig själv, mamma sa bara till mig 2 ggr, dedu rebecca;)

men ska iaf upp nu. ska konditionsträna med ako och rida repe & carmencita (om jag får hjälp) zebban får vila så han ska bara in och äta. välk ska jag försöka hinna med också:)


zebban och hans lilla b-ponny kompis freddie.
ser ni vad lite mat dom har :( stöd fodrar 3ggr om dagen..
btw, zebban älskar ponnier så fort han ser en så gnäggar han. men kmr det en stor häst säger han ingenting.
och han går ju med en ponny, sen i hagen brevid går 5st och 4 av dom är söta tjejer!

Kommentarer
Postat av: rebecca <3<3

wow emma :D jag är stolt över dig (: <3

2010-07-16 @ 09:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0