nu har jag tid!

ja, bion va as bra! :D:D:D sen efter den körde min bror mig till vita sand där rebecca, johanna, amanda, john, fredde lucas och ngn mer va(: sen va vi där ett tag och gjorde typ inget.. sen cyklade vi massa till rebeccas mormors stuga så spelade vi kort och somnade typ vid 3. och så vaknade vi vid halv 8 av att det åskade som fan! och john och dom tältade :o stackarna!
sen va vi i deras stuga hela dan, cyklade massa och chillade.
så kom vi hem till mig och jag hade ingen nyckel, så fick göra inbrott i mitt eget hus :o
hahaha sen cyklade vi till stallet och jag red välken :)
sen cykla hem och sova! (jag har 5,5km till stallet)
igår upp tidigt och upp till stallet cyklade igen! red ako och zebban, zebban va riktigt jobbig!
sen hem och duscha, och då följde johanna med hem, elr hon kom till stallet och vi cyklade tsm hem.
fixade oss åde sen spelade vi kort och väntade på john och fredde. då typ gjorde vi inget, sen badade vi 2ggr på kvällen:o det va sjukt varmt! och så åt vi massa mat åde alla va as mätta. så vi la oss och kollade på tv typ :)
så skulle dom till saxnäs och vi hängde med, det va stor bio. as mysigt och as bra film, sommaren med göran.
sen satt vi och pratade och spelade kort hos fredde, jag och john jick typ ut och gick jätte länge med :p
sen vid 4 tog vi moppen hem, inte lite kallt!
så vid 10 idag va jag i stallet så inte mkt sömn.
visade ngra deras hästar dom ska hyra ett tag, sen red jag zebban. han va bättre idag. as tjaffsig i början men sista 10 gick han helt underbart!

oj vad långt det blev:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0