okej.

ingen bra uppdate. kan vi skylla på att jag har ett liv? :D ja!
hade uppvisning i fredags och samma dag fick jag reda på att jag skulle rida ett dressyrprogram på rojaal på uppvisningen, jag hade inte ridit han på typ 1 månad (förutom uteritt) och han är inte den man bara hoppar upp och rider. så det gick åt helvete! kadriljen gick tumme upp utom att ako va seg som en apa. hoppade med välk och slutade på 120, högsta han någonsin hoppat haha, man tror inte han ska kunna ta sig över :p
hade iaf sjukt kul den dagen med alvida & agnes :D
sen sov john här och vi satt inte vid datan iaf..
idag har det regnar heladan.. va på udden och hjälpte joppe när han tävlade.
och det regnade som fan så efter 10 mion va jag dyngsur så fick låna joppes ridbyxor som är i barnstorlek?! sen blev jag blöt igen.. sen frös jag hela vägen hem tills jag kom in i duschen!
juste grattis till joppe som är sjukt duktig och vann LA idag ((((: (det va nog jag som gav tur med mig)
sen när han skulle få pris går han fram och frågar dommaren vart han ska stå hahahaha, söt är han!

mina fick vila idag, åkte bara upp och tog in dom(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0