svar på kommentar

vad har du för stövlar&hjälmar ? :)
jag har 5 hjälmar, en svart grå eurolite som jag har hemma, en svart jätte enkel från hööks som jag köpte för att ha när jag red in hästarna förra året. en charles owen wellington classic svart, en lami-cell master (den nya) med grå stripes och en svart gpa tone in tone.

sen har jag 5 stövlar men använder bara 3. ett par röda tretorn, ett par svarta treadstone, svarta hemmastövlar från hööks (dom med reflex), svarta italienska som är hemma för jag inte har orkat lämmna in dom på lagning än.., och ett par svarta tretorn som ligger i garaget och är jätte trasiga. sen har jag mina kära gummistövlar som jag rider i ibland. sen hemma rider jag fakriskt mest i foppatofflor nu på sommaren. iaf på ponnisarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0