yesterday

började med alice som va lite bättre. elr ganska mkt! hennes största problem är att gå förbi dörren och gå längs väggen.

sen zebbans tur, red ut en runda först och vi va nästan uppe i busken på ett ställe där det va en jätte läskig bil som stog öppen.. sen red vi i padocken, lite tjaffsigare än dagen innan. men han gick ju super två dagar i rad så vad väntar jag mig? men är iaf nöjd med han. han hr fått massa mer muskler nu och gått upp typ 30kg på 5 veckor!

sen övade vi kadrillj, ako va lite tjurig men det gick bra sen. och programmet sitter!

sen hade jag ingen hjälp med repe så fick ta han själv. och skrittade lite mer en ett varv! andra gången jag red han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0