lite deprimerande

och vet ni ngt hemskt ?
jag måste lämna in min data om typ en timma:(
värsta hemskt ju! jag menar den är ju min tkr jag, har haft den i ett år typ:(
bara så deprimerande. men jag kmr ju inte få tbx den heller :(

ngt mer deprimerande är att jag inte kmr gå i denna klassen ngt mer alls :(
okej det är inte den bästa klassen men jag trivs faktiskt alla kan prata med alla. som alltid med tjejer är det massa skitsnack så lite skönt samtidigt men sakna mkt kmr jag göra för JB är faktiskt ganska slappt.

(ser ni mig?)

kommer aldrig mer göra massa floristarbeten, okej det var inte skoj men ändå hehe (:

ja jag sög på det..

okej vi slutar imon men då är det ju bara avslutning..

lite bilder..

ne nu måste jag plugga. :(

men positivt är att jag klarat av matte, svenska och datakunskapen nu. så har bara matten kvar nu iår(:
och det är inte en sommar uppgift sen har jag en½ uppg till typ som jag kan göra över sommaren om jag vill (:

Kommentarer
Postat av: Jossäe

kommer sakna dig :( <3

2010-06-16 @ 12:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0