ridning

red först zebban inne eftersom det regnade:(
han va stel och hade massa överskotts energi i början men efter ett tag slappnade han av och gick fint. han är så sjukt kul att rida, bara att jag måste lära mig han "ridstil" bara.
men jag tror mkt på denna häst och jag gillar han till 1000!

sen ako, red lätt B:1 som uppvärmning och han gick riktigt bra! sen körde vi massa serpentiner i galopp och övade byten, han får inte med sig baken riktigt med fick till ngra riktigt bra byten!
men ny har han fått gräs mage :(


hann inte rida så mkt idag för va i kalmar och köpte massa, sen sjukhuset och tog prover, sen hem och fixa till brors student imon. så ja, men helena hade välk och wanda har ju vila så blev bara rojaal jag inte hann.

nu ska jag kolla på film(:

(den som vill fixa en design till mig skulle vara mega snäll för jag orkar inte och suger på det)

Kommentarer
Postat av: Maria & Pearl på äventyr

sv. okej, Lägger till dig nu :D

2010-06-11 @ 10:21:13
URL: http://mariagustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0