så jävla lack!

jag ringer till en person (vi nämner inga namn!) och säger att jag ramlat av en häst. vad brukar men svara då? jo typ hur gick det elr ngt.. men vad säger den personen? "tror du inte vi får ngra pengar för den nu då?" MEN HALLÅ!? jag kanske sitter helt halv död och det ända du bryr dig om är dina jävla pengar! nu vet jag ju hur mkt jag är värd för dig! det ända du gör är pressar mig, vill att jag ska fixa pengar åt dig. ju mindre du gör är bättre. men jag orkar fan inte mer, jag är också en männsika jag har med ett liv, och jag har jävligt mkt mer kvar av mitt än du! sen erbjuder du mig en sak och jag tackar ja så vi bestämmer att jag tar den grejen. sen 2min senare frågar du ngn annan om inte den vill ist? men vad tänker du med!?
sen säger du att andra ändrar sig vart vinden vänder, och att du hatar folk som ljuger.
men det är ju precis vad du gör hela jävla tiden!
så sluta bara leka överlägsen för vi vet båda två att utan mig skulle du inte ha mkt att komma med..

vi får se hur länge jag står ut med dig, din lilla egoistiska penganarkoman!

Kommentarer
Postat av: alvida (;

emma,tror jag vet vad det är... & jag finns här för dej. (L)

2010-06-22 @ 11:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0