dagens ridning

rojaal red dressyr inne med ett kryss på typ 20, övade på att han skulle hoppa av när jag ville. och kortade galoppen jätte mkt så det blev lite styrke träning. i slutet gick han riktigt fint. jannica fick jogga av han när jag hoppade riskas åt henne :)  riskas gick faktiskt bra han är så söt! jätte tjock men han kan faktiskt hoppa och tkr det är jätte kul fast han inte orkar :)

Wanda longerade henne inne gick bra lite för pigg i början bara. sen körde jag lite ledarskap och hon följde efter mig jätte fint! både i skritt,trav och över hinder:)

Ako red ut och körde lite dressyr på en äng först sen hoppade vi lite små "terräng" hinder typ pinnar och stenar haha :)sen skulle jag rida lite på hoppängen men den va stängd igen.. så red en runda på sandvägarna och körde massa galoppombyten.  han va jätte pigg på hemvägen och lyssnade knappt men sen gick det bra. skrittade en bit med joppe med kul :)

bild sen skol DM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0