dagens ridning

det ända jag lägger upp nu typ(y)

Ako & Rojaal jag och joppe red ut, han på rojaal och jag på ako! sed vatten rundan :) våran favorit typ man hoppar lite träd och så i början sen kommer man till en sankmark som är as stor där hästarna får jobba jätte mkt och mitt i den finns ett dike som vi hoppar över :) sen kmr en liten sjö som vi har som terräng hinder och hoppar ner i och galopperar runt. sen hoppar vi ngra sten murar och sen massa galopp hem :)
så det är massa träning för hästarna!

jag red nästan hela tiden med långa tyglar och utan att hålla i mig haha jag är galen! men jag kände för det. och mitt i galoppen fick jag sms som jag var tvungen att svara på men min ponni ville inte sakta av så ja haha..'
och i slutet kom det en bil och den sista vägen är as smal och rider man ett steg på åkern brevid typ dödar bonden oss. så vi red en annan väg och jag tvingade joppe genom kohagen. men när vi började galoppera följde korna med haha det va sjukt läskigt men kul :D:D

juste vi mötte ngra lösa får på vägen med (y)

rojaal är lite mobabd och kan inte stå med dom andra vid prisutdelningen. (det va ju faktiskt en vit häst med!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0