dagens ridning

red först rojaal med åsa och shit vad vi skrattade åt allt, hela tiden :D
red lite bommar "klockan" och en kombination med 9 meter, först på två då som vanligt sen ökade jag massa och fick in ett sen kortade jag och fick in 3 sen kortade jag så mkt jag kunde och fick in 4 tillslut. duktig ponni.
sen red jag vanligt på två ngra ggr(:

sen red jag wanda, lite samma som rojaal i början på volten och sen travbommar och ett hinder på typ 50 på medellinjen för att få henne uppmärksamm och hon är så häftig. hon skiter i om det är titthinder utan hon bara hoppar (:
i början va hon jätte springig men i slutet slappnade hon av jätte mkt.


wanda (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0