grill

hemma från stallet och fixat mig nu. ikv blir det chill&grill med ngra kompisar.
putte är grillmästarn ikv och det blir kotlett :)

stallet gick bra, red först ako. massa galoppjobb och sen ut en runda. det rann svett från han det va ju så varmt med.
sen kakan gjorde samma sak, övade massa på att korta han och han galopperade riktigt kort, jag blev helt till mig hehe.
alvida red ut en runda på wanda så hon fick lite motion.

imon ska jag kolla på hest :)

men nu ska jag knäcka en cider ;)
ha d bra!

typ såhär gutt väder är det.
bilden är från förra årets första dopp med kristin:D

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Fin blogg du har! :)

2010-05-23 @ 01:03:03
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0