happyface

jag är sjukt glad just nu :)
massa anledningar. jag ska få en sak. och det blir tävling i helgen dock bara söndag, LB LA men iaf :D

red inne på ako idag lite dressyr på rakt bett och han gillade det inte! så det kmr inte användas mer! red barbacka utan skor, ilove! hehe han gick fint stundvis iaf. hoppade ngra språng med :)

välk red ut haha inga komentarer!

rojaal träning med ston, 3 ston varav 2 var brunstiga(y) men i slutet gick det faktiskt bra :)


juste, här är bilderna på mina sponsor schabrak jag fick för ett tag sen (: (klicka)
 
jag älskar det vita, och det andra är svart egentligen. sen har jag huva till det svarta och beställt en till det vita(:

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

snygga :D

2010-05-13 @ 12:13:37
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0