hehe

ja, min mobilbloggning gick ju toppen! red iaf ako sen först lite dressyr inne sen ut en runda med jannica. hoppade ngra språn på riskas med (:
sen longerade jag lizzie.

tränade rojaal, det gick piss i början han var tjurig, blev kär i en valack, ville inget och tyckte jag var en idiot. men i slutet gick han riktigt bra, har kommit på vårat problem nu och det känns super! men orkar inte skriva mer om dt nu
för nu ska jag ducha sen prata massa tele (:

juste!
tretornen, beställde en storlek mindre denna gång eftersom dom töjer sig, sen xtra höga, för då blir som smalare i vaden & jag tkr det är fult mär man har dom inspända till max så mina gamla red jag alltid med lite utspända även fast dom blev förstora då. men dessa sitter som en smäck!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: ahapp, trodde dom slutat göras :O :)

2010-05-19 @ 23:13:17
URL: http://fannybergerstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0