opepp

jag är världens lataste människa! jag orkar inget, försover mig jämt, och ja ni hör ju..
ne jag bara klagar, men det stämmer ju..

nu ska jag dra på mig jogging kläder och springa en rinda, för det är jag iaf pepp på.
sen blir det stallet och rida kakan, ako, wanda och kanske rojaal. sen bada och knoppa ako.
som det ser ut nu blir det vita sponsorschabraket imon.
tråkigt men sant.

ja ni hör ju hur jag låter..
ne nu måste jag göra ngt innan jag går ner i depprision. he-he

han äger mitt hjärta ♥♥


juste, anmält 4 ponnisar till högsby den 29 med. det blir
LC-LC med Rojaal, Wanda & Kakan
LC-LB med Välkis

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv Skickar dom få det blev nu :)

2010-05-17 @ 20:08:43
URL: http://fannybergerstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0