planering

nu sitter jag och planerar allt jag måste köpa.. och det är enheldel..
sen måste jag fixa massa saker nu med .

igår va vi och kollade på storhästtävling. det gick bra för dom vi kollade på och hästarna skötte sig fint!
det va en som hade massa hästar hehe.
innan det red jag kakan och ako, lite lätt på båda. kakan red jag ute eftersom han ska träna idag.
ako tänkte jag rida ut men det började ös regna så red inne ist.
och då gick han fint.

nu äter jag och ska fixa mat att ta med mig upp. ska träna ikv och rida alla hade jag tänkt mig, får se hur det går med dt :p hehe.

humöret är på topp kan jag säga, och har varit dom senaste dagarna:)

älsklingsponnin i LA (:

FOTO: FOTOHENKE.SE

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv: okej!;D

2010-05-26 @ 20:42:36
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0