segapa

jag gick upp vid 7 och tänkte åka upp till typ 8 men så hittade jag min data...
men nu ska jag rycka upp mig iaf och dra till stallet.

igår iaf. det började ju regna så sprang och tog in wanda välk och ako så jag hade 3 torra pollar iaf.
sen rad jag dom 3 i storleksordning <: alla gick bra elr, ako va piss tjurig ett tag men sen gick det.
kakan har börjat inse att det är sommar och på sommaren blir han svårfångad... så det sög ju så sket i han igår.
rojaal gick ett pass barbacka:) kortade och ökade gick mega fint!

idag ska jag rida kakan och ako iaf, sen kmr den en snubbe hit och fixar lite och sen ska vi iväg och kolla på hästen hihi (a)

kakisen har ingen hals heheheh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0