Segis!

det är vad jag är idag.
har bara legat på soffan hela dagen och betalat lite tävlingar och grejer jag beställt.
sen har jag kollat på massa film och musik då. och kollat hästannonser 100 ggr om, men jag har hittat en jag verkligen fastnat för nu, vilket inte är lätt för jag är sjukt kräsen med allt.. men denna ser jätte bra ut.
och stor! men nu väntar provridningen så får vi se vad jag tkr om den (:
men ne nu måste jag till stallet, elr måste jag ? dom går ju ute :)
så dom får kanske vila idag för jag är lat idag, ska rida satan imon och så kmr en från skolan med och ska kolla att jag sköter mig &lite så imon ska jag till stallet senast halv9, LYCKA TILL EMMA!

men nu ska jag ut och springa iaf så jag har rört mig lite iaf (:



Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv tror bara jag fick 2 elr 3 men om du ger mig en mejl att skicka till så får du se :) vädret sabbade lite x)

2010-05-17 @ 18:27:35
URL: http://fannybergerstam.blogg.se/
Postat av: Mirjam

fett skönt ju x) slappa soffan hela dan :)

2010-05-17 @ 21:00:34
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0