Tävling Braås

först va det wanda i LD blev det en nolla :) hon kändes klockren, ngt stimmig på framridningen bara..
och i LC va hon jätte trött för att hon stressat upp sig och inte är i kondition. så det blev två pet men annars va hon fin, liiiite seg bara.

kakan stannade på första hindret i LD och jag satte mig på marken haha, troligtvis var det för att det va skugga precis bakom och solen i ögonen men gjorde iaf en omstart och då gick vi felfritt. och i LC (avd b) blev det en nolla och jätte fint dock höll han på att bocka av mig 1000 ggr på framridningen.

Välk va super! nollade LC+5 han va superstark så han inte svänga som jag ville men vann med ngn sek. Nollade LB (startade först av C) dom hade slått ihop B,C & D. men gick iaf upp i ledning och vann den med, jag älskar min ponni! sen på ärevarvet va han trött, haha :)

Ako var med bäst är verkligen sjukt nöjd med starten han va jätte pigg och frammåt lite stark i början bara, körde ganska tufft i omh och han lyssnade super! han tvekade lite när jag kom jätte snett på en oxer men jag bara tryckte till så hoppade han. tror jag va snabbaste dponny men iaf jag är sjukt nöjd och det var nog vår bästa start i LB han va inte seg en gång alla som vet hur han är vet att det inte är lätt att hålla tempot uppe på han heh :)

så jag är sjukligt nöjd! :D



bilder kmr men nu ska jag sova, skol DM imon hehe :)

Kommentarer
Postat av: bella - hästbloggen med STORT H.

Din ponny liknar min Beeche haha :)

2010-05-09 @ 09:31:03
URL: http://isabellahelenbjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0