Tävling ÖRF

Ako började med en LB och framridningen sög så kunde inte hoppa fram som jag ville. jättehalt! men på banan var det bättre. men vågade ändå inte köra fullt ut. men fick ett retligt pet iaf. kom för nära på en oxer och petade fram bommen:(
och jag kände att underlaget höll så startade LA med. och på 3dje sista (kombination) fick jag total blackout och visste inte hur många galoppsprång det va imellan:o och mitt första sätt att lösa allt på är att panik bromsa så stackars ako fattade ju inget så kom på två½ språng iaf och jag tänkte att detta går aldrig! men snäll som han är hoppade han iaf men rekt igenom så rev det. men sen hoppade han fint på dom sista. en bra debut förutom det.
han hade jätte fint tempo och lyssnade jätte bra. han är sååå fin!


jag ääälskar min ponni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0