when you say..

den rullar på min spotify just nu.
och jag kom nyss hem från en lång omväg?
va ju i stallet och tog in alla stona, sen red jag lizzie i padocken när janne kollade på. hon gick snällt som vanligt och högergaloppen satt idag redan på andra försöket!
sen red jag iaf rojaal barbacka, först i padocken mkt galopp jobb, volter och mjukhet i sidorna.
när jag va nöjd red vi ut en runda som belöning,  och galopperade på ganska bra och fick fram "hoppgaloppen"
det va ett rådjur i skogen och jag tänkte jaha nu lär ju rojaal hoppa tio meter rakt upp, men nej han bara kollade sen typ jaha och fortsatte som ingenting. duktig ponnihingst!

Nu ska jag göra tacos för jag är hungrig, resten av kvällen blir bara lugn med film typ(:
är då ensam hemma nu som typ alltid.. det är nästan aldrig att alla är hemma samtidigt tråkigt nog :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0