today

bussen kom inte i morse så vi fick ta nästa och då missade vi natuen så vi hade bara matte som jag redan läst klart..
sen hade vi skolfoto.
bussen hem och sen gick vi och kollade på breeders tävlingarna som är nu. idag va det 130 hoppning för 6 åringarna.
sen mat sen mässan och jag köpte mig ett agria schabrak som jag tänkt köpa jätte länge..
zeb fick vila för det är fullt att rida överallt nu och han har gått kanoners i två dagar nu. sen ska han ridas hela helgen.
sen gick vi iaf hem och lämnade sakerna och jag drog på mig ett par jeans och kollade lite på tv sen gick vi till tävlingarna igen och kollade klart på klassen.
nu ska vi snart plugga djurkunskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0