jag har en liten ide

som jag hoppas på. inte tror kommer hända dock. men hoppas kan man alltid.

imon ska finis träna för ulrica. med dressyrsadlen. ska bli kul då hon inte sett oss på typ ett år hehe.
.
har ju tränat 3 dagars för mats nu med båda så mx fick en välförtjänt vila idag stackarn va helt slut igår och stog och sov i boxen direkt. annars brukar han typ riva stallet.
.
zeb va tjaffsig alla 3 dagarna faktiskt, men fick igenom han mer och mer. måndagen va han tjurig, tisdagen fick jag bukt på det och han gick bättre, onsdagen va han lite halv trött men gick bra ibland och tjurade ihop endel med. men jag har lärt mig av det precis som man ska.
.
i helgen blir det våran dressyr debut. både för mig och zeb. jag har bara tävlat på klubbnivå innan för jag räknar inte tävligarna på min tjuriga b-ponny..
.
ne nu ska jag sätta på en film tror jag, imon kommer hovslagaren till mx vid 9 så tänkte va där då:)
.
z är söt och hoppar över skuggor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0