hemma, eller borta?

ja nu är jag hemma eller så är jag borta!?
är på internatet iaf. åkte från stallet hemma vid 1 och kom till skåne stallet vid typ 6. och det va glashalt sista halvan..
vi lassade iaf in pollen och alla hans grejer i stallet. sen hem och lämna av all min packning. bytte om sen åkte vi och handlade mat och köpte pizza :) ssandby har sjukligt goda pizzor! sen kollade vi på lets dance och helena lundbäck va ju söt :)
nu ska jag snart sova! grymt trött. somnade vid halv 4 igår och gick upp vid halv 9 typ för att hinna packa klart allt..
imon blire att packa upp allt(-.-), rida, handla mer, ringa massa, och sen vet jag inte mer :)
.
jag och alvidus i sommras. saknar tjejen! <3

Kommentarer
Postat av: alvidus :)

sötnöt :) <33

2011-01-15 @ 21:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0