Women fall in love by what they hear. Men fall in love by what they see. That’s why most women wear makeup and most men lie.

idag ska jag fixa till tävlingen, leta upp alla broddar, rida 2st, knoppa och annat pyssel.
fixa ihop vad jag ska ha för utrustning..
leta upp joppe och prata med han :)
.
funderar på arr göra om hela bloggen, men vi får seeee..
.
Juste! va ju på bio igår, harry potter. lätt den bästa av dom. fyfan så braa!
.
om bara en månad är det dags att åka till fiina flyinge igen :D

Kommentarer
Postat av: fo

Heysan, fin blogg och häst! :)

Kom gärna in till min blogg om min unghäst, har även frågestund så passa gärna på! Kanske följa via bloglovin? :)



Kramar fo och pamela

2011-07-22 @ 21:14:31
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0