anonser

nu har jag lagt ut alla anonserna, hittade lite jag vill bli av med iaf.
kommer nog mer sen :)
man känner sig så duktig när man lagt ut anonser sen får man typ aldrig något sålt iaf.

ne men nu ska jag äta sen blir det stallet.
tror jag vet varför jag tappat tävlingslusten.
jag menar varje gång jag går in på banan tänker jag "nu måste jag va felfri annars blir janne besviken"
och det är inte kul att rida bara för att någon annan vill det.
sen har jag så mkt i veckorna med så när jag är i stallet bara stressar jag och hinner oftast inte slapna av och känna hur kul det här är. sen är akropol bara tjurar ihop för minsta lilla så känns det inte heller så kul att rida han.
men jag har faktiskt börjat tycka det är kul att träna igen. för det går så bra nu.
och nu när jag skadat knät rider jag bara 1 elr max 2 om dan och det är roligare så.

nu ser jag fram emot mats vinter kurs (:

/E ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Back in buisness, juliaosterlen är aktiv igen. Titta gärna in! :D

2009-11-05 @ 15:23:28
URL: http://juliaosterlen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0