dåligt samvete

för att jag inte gör ngt med mitt liv jao..
  • jag går knappt ngt i skolan och det MÅSTE bättras så nu ska jag dit hela nästa vecka och imon.
  • jag gör ju inget annat heller om dagarna bara slappar..
  • jag är bara i stallet när jag inte är hemma, okej det är kul men har ju inte tid för ngt annat...'
  • jag äter massa skräp mat för att jag är lat!
  • när jag ska plugga gör jag bara annat så det gör jag inte heller
  • och jag har tappat lusten att tävla :o
ne nu blev det bara värre. jag MÅSTE ta tag i mitt liv!
nu ska jag gå ner och rensa häst saker och kanske min gaderob med. sen lägger jag ut allt på anonser så jag blir av med allt skit!


en bra låt iaf

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0