Jag går och lägger mig tidigt för en gångs skull..

eller tidigt för att vara fredag iaf.
och anledningen är att jag ska (förhoppningsvis) upp och springa en runda imon på morgonen
för sen åker vi till mormor och firar mamma & farsdag.
sen blir det stallet som vanligt på kvällen.
men eftersom vi ska till mormor kan man ju räkna med god mat och kakor, därför jag borde springa en runda.
fast jag är inte så bra på det. för antingen får jag för ont i knäna eller så tröttnar jag och tkr det är tråkigt eller tar konditionen slut och jag GÅR hem (n) ja det finns 1000 ursäkter
men imon ska jag!

nu kommer skolfotona
shit vad hemsk jag blev på enskilda, hyffsat nöjd med klassfotot iaf :)
och färgerna & kvaliten är helt sepe för jag tog kort med mobilkameran (n)


klassen, inte så stor. men såå bäst!


ja behövs det ngn text här ?

/E

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du va jätte söt ^^,

haha fan vilken mini-klass vi e :P <3

2009-11-07 @ 19:12:39
URL: http://cutesa.blogg.se/
Postat av: Warnmark -bloggen för dig och din häst

Sv; Jag kommer inte på någon dressyrövning just nu men har tänkt att ha lite olika ridövningar osv så ska kika lite extra. Men min ena ponny är likadan att hon tröttnar väldigt fort och då försöker jag hitta på olika saker hela tiden så hon inte hinner tänka så mycket runtomkring förutom det vi ska göra just nu. Haha

2009-11-08 @ 08:22:41
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Niklas Claesson

Klart det behövs en kommentar!



Att du är fin! ;)

2009-12-11 @ 11:55:01
URL: http://claesson.dusten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0