jag saknar sommaren!

nu sitter man på en tråkig lektion och gör ett piss tråkigt arbete, kollar ut och det är bara grått och det blir ännu tråkigare..
det är bara så att man vill ha sommar, och sommarlov! men det är ju inte jätte långt kvar till jullovet iaf :)
en liten tröst är det alltid.
igår va jag på ullared, 8000:- gick det på (min pappa är snäll) köpte lite kläder, men mest till hästarna.
köpte mig en ny platttång med, en miini.  mkt bättre att platta luggen med dom :)
nu har vi snart lunch, änligen! hungrig som ett as är jag !
MC idag då :) sen blir det att göra klart arbetet (n) suger ju!
sen ska jag som alltig till stallet.

imon kmr en bild en bild elr lista på vad jag köpte igår :)

sommaren 2009 för mig :


/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0