naturkunskap

nu sitter vi och pratar om naturkatastrofer.
inte så underhållande jag ska hitta massa fakta om laviner
sen redovisning idag. kul att man bara får 3 timmar på sig..
på lunchen va jag och emma på ströget och åt bakad potatis riktigt gott
vi lämnade blomsterarangemang på ngn högskola, sen gick vi dit.
älskar deras taco röra !

sen ska jag till stallet till mina ponnisar ska rida 3 st idag fast vet inte vilka än.
ako och rojaalen iaf sen kakan elr välken tror det blir kakan.
va ju ett tag sen nu :)

gjorde en as kul övning igår med rojaal och välk för dom som vill träna rygg och rump muskler på hästen
först en ganska lång studs sen 3/2 galoppsprång fram till ett räcke, galoppera nästan hela långsidan och gör en ca 10 meters volt sen fram ngra steg. trav och trava över bommar på en volt, fatta galopp och in i studsen igen.
sen kan man göra det bakvänt.
roligt men jobbigt (:

bloggar ikv tror jag


Juste skulle ju visa hur jag klipp mig, ja som innan typ men där har ni det :)

/E ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Söt du e stumpan :))

2009-11-06 @ 15:32:52
URL: http://cutesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0