sommaren 08

är en sommar jag saknar ngt sjukt!
den sommaren var bra och jag hade riktigt kul med massa bra folk :)
okej denna sommaren va med bra men långt ifrån 08!
och jag måste fixa sommar jobb till nästa sommar, ngn som vet nått bra ?
har ju stallet, men vet inte om jag pallar jobba där ett år till..

dagen har tillbringats (som vanligt) i stallet. klippte ako för andra gången, tog 4 timmar typ.
först funkade inte jannes klippmaskin så jag fick ta joppes benklipp, typ as liten så det tog as lång tid..
sen när jag klippt halva hästen kmr Emelie och så lånar jag hennes, den va större men den typ dog när pälsen va för tjock. men vid halv 8 var jag iaf klar :)
&
ako gick asbäst idag när vi hoppade, bana på 1m-1.10 han va as feejn!

jag saknar skaaansen folket!
jag saknar att orka plugga!
jag saknar sommaren!
jag saknar allt folk!
jag saknar att ha ett liv!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0