dålig uppdatering igen..

Ja som sagt.
men idag var jag iaf hos josse i nybro, riktigt trevligt faktiskt :)
vi gjorde inte allt för mkt. hittade lite saker till utklädnad på fredag, men kul hade vi!

när jag kom hem hade mamma köpt lite nya saker till stallet.
2 nya ridbyxor, ett par svarta och ett par brunrutiga
2 nya lädergrimmor en brun med lite "nitar" på till välk och en svart med flätningar på till rojaalen tror jag
1 par strumpor
och ett ludd till kakan.

imon ska jag till stallet sen stan och fixa till fredag sen klippa mig :)
så slänger nog upp ngn bild på det imon

/E'

Kommentarer
Postat av: Jessica

Finfin blogg du har, klla gärna in på min blogg^^:)<3

Postat av: c

Vilken snygg blogg du har! :)

2009-10-28 @ 23:43:40
Postat av: cookiebeatrice

Vilken snygg blogg du har! :)

Kolla gärna min!

2009-10-28 @ 23:44:13
URL: http://cookiesanddreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0