Lejonkungen!

Ikväll har jag sett idol för första gången iår, lite snuttar av det iallafall. och tove är sjukt bra tycker jag.
sen har jag gjort det vanliga typ, faktiskt tagit det lite lugnt för en gångs skull.

jag låste in en kille på skolan i garaget idag med, elr jag öppnade och han sprang in och dörren öppnades inte så det va ju inte mitt fel. sen v a jag snäll och öppnade efter ett tag iaf :)

Nu ska jag kolla på leeeejonkungen och sova, ska sova länge imon kan behövas sen ska jag bara göra det jag känner för värkligen, men måste plugga lite med. alla säger att JB är slappt men inte jag tkr det är as mkt plugg ska nog göra den roliga exursionen i helgen med så man har den gjord. kanske blir en tur till mormor med det va ju ett tag sen.

jag bloggar som sagt när jag känner för det nu.

/E'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0