rubrik!

kom upp till stallet och mockade. sen gick jag ut en promenad med wandan och pratade med linn :)
sen fick hon bada, åh vilken bitch hon blev!
sen fick kakan ett bad han med, han är jätte lugn jämfört med dom andra, ändå är han yngst :p
sen red jag ako först dressyr inne i typ 40 min han va super tjurig och stälde sig och höll på men i slutet gick han fint så du red jag ut en runda och galopperade lite i lillsjön, sen en runda på sandvägarna som var harvade och röjda nu :)

när jag kom tbx så badade jag välken, sen hjälpte jag emelie med mimmi hennes 2åring. vi släppte henne i ridhuset med sadel och träns. oj vad hon sprang och bockade haha. sen hängde jag lite lätt på henne, först tyckte hon det va jätte läskigt och spände sig och slängde sig åt sidan. men när hon fattade så va hon vaksam men stod stilla :)

sen badade jag rojaal och fixade det sista, nu blir det film sen sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0