Flyinge

ni kanske vill veta hur jag har det här? eller ni kanske inte bryr er? hahaha
ne men jag har det aaas bra! jag och min kära ven olivia har damp 24/7 idag kom vi till internatet (vi va hemma båda två denna helg) och vad möts vi av? ett vattenfyllt rum!? vi hade glömt takfönstret öppet och det har ösregnat här.. så massa av mina kläder va dygnsura och min nya skjorta har fått färgfläckar av en tidning:(
imon börjar skolan på riktigt om man säger så, men jag har lite mer sovmorgon än dom andra jag börjar 9 och måste ta bussen vid 8. men lär ju vakna vid 6 när alla andra går upp.
olivia och jag delar rum förtillfället eftersom båda är mörkrädda och jag har ett dubbelrum.

idag kom zebbe ner iaf, han verkar trivas och fick en liten kompis ingen b-ponny men en som är mindre än han iaf:)
sen red jag och olivia i craffordhallen, lite härlig känsla elr vad?!
han va steel men inte så konstigt.. jag typ älskar stallet jag står i, hon som har det har jätte bra pli på hästarna!

juste, jag klämde mig i boxdörren idag:( och joppe, jag saknar dig i stallet!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0