tävling ÖRF divII omg 1

Välk:
förklass, LC han gick fint i grunden men seg som en apa i omh och jag red ännuvärre än vad han gick tkr jag. men dubbelnolla och 2a, tur är det för jag hade bara mått dåligt om jag vann för jag förtjänade inte det idag!
lagklass LC, han gick super och jag red som jag skulle, ngra misstag som alltid men mer nöjd iaf.
Anna nollade laget, Alvida fick ett stopp och 3 tidsfel, Ebba vägrade ut sig.
men vi slutade 4a iaf, det va knappt ngra som nollade..

Wanda:
LC, tjejen innan mig gick omkull rejält så jag fick vänta hur länge som helst, vet inte om det va df men hon va inte sig själv. hon va jätte pigg men sen när jag vände upp mot 1an så bara dog hon så det blev värsta konstiga språnget och hon landade på bakbommen, sen hoppade hon typ 2m över 2an och stannade på 3an. så då hoppade jag om 2an och utgick.


Kommentarer
Postat av: Maria & Pearl på äventyr-BLOPPIS PÅ BLOGGEN

Grattis till placeringarna :)

2010-08-22 @ 01:27:10
URL: http://mariagustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0