yesterday

tillbringades i en bil och i skååneland!
kollade runt lite på flyinge, fixade klart med stallplats, kollade skolan i lund, åt glass, kikade runt lite i elevhemmet, åt maat, skrattde som fan och badade nästan(fast inte i skåne).
det va kul och tkte det va bra att få se lite innan jag flyttar ner. va även inne på en hästaffär såklart(:
och det blev 2 tävllingsskjortor, en rosa och en vit equiline as skön! och så fick zebbelon ett par proffesional´s choice boots svarta(: funderar på att köpa ett par röda med(:

juste! jag fick hem ett litet "sponsrat paket" idag med
det var 5 par vantar, dessa:

ett par tunnare vantar
3 pike tröjor, ska ev få fler i andra färger senare om jag trivs i dom
3 t-shirtar
massa bläck och kulspets pennor, mappar, färgpennor, block och lite nödvändigheter till skolan(:

ne nu ska  jag paaacka!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Så om jag fattade det hela rätt, ska du börja på Flyinge?? Mäktigt..det är dit jag kämpar för att komma just nu :) Vill verkligen komma in på Flyinge om 2 år :) Ha det bäst i skåneland ;D

2010-08-14 @ 23:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0