Tävling Granelund

Zeb:
1m Han va awesome på framhoppningen och det gick bara bra! banan va lite tittig men min kära polle kollade inget alls:)
dubbelnolla tog inte några bra svängar eller så. red mest som i grunden. 
Slutade på en 4e plats och det är första plac med zeb! redan på andra tävlingen. (&det är hans första plac någonsin)
 
105 Red fram för länge eftersom det va en som inte kom, sen kom den och red fram sjukt länge... så det blev en paus typ.. banan va svårare men pollen hoppade fint och bra. sen drev jag på lite mkt så han kom lite stort och så fick inte jag tbx han efter så blev världens sämsta sväng och jag kunde inte släppa det så gjorde en rejäl halvhalt och kom inte i rytmen igen så petade första i kombinationen. annars va han grymt fin :)

Så jag är nöjd med pollen men inte med mig så mkt..

Kommentarer
Postat av: Brusella

Tävling - Vinn en Ralph Lauren pikétröja ! :D http://brusella.blogg.se/2010/november/jultavling.html#comment

2010-12-06 @ 19:03:59
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0